27 Mart 2012 Salı

Ben de Geleyim...

Gamze Güngörmüş Kona
Bir dostum aradı ve dedi ki;
“Güç yönüne yalpalayanlardan,
Her dönem mutlaka bir köşe tutanlardan,
Hep “mış” gibi görünenlerden,
Dilindekini, zihnindekini menfaati uğruna dökmeyen doğuştan susturucululardan,
Bütün kifayetsiz muhterislerin yalakalıkla hiç hak etmedikleri yerlere gelmelerinden,
Namussuzlarla baş edememekten,
Dedikoducu pisliklerden,
Dalkavuklardan, yalakalardan, teşrifatçılardan,
Yaptığım hiçbir şeye inanmamaktan,
Hayalsiz ve umutsuz kalmaktan,
“Keşke”lerimin her geçen gün çoğalmasından,
Derdimi “sorumluluk” olarak değil de “delilik” olarak değerlendirenlerden,
Tüm cahil cüretkarların eninde sonunda istediklerini elde etmelerinden,
Güçsüzün hep güçlüyü ezmesinden,
En boş işle uğraşırken dahi ciddi şeyler düşünmekten,
Pozisyon kaybetmemek için herkesin üç maymunu oynamasından,
Adamcıkların adam yerine konmalarından,
Entelektüel israfından,
Sistemin hem efendilerinden hem kölelerinden,
Bir sonraki günün hep bir öncekine benzemesinden,
2 kuruşluk bilgi, bol pazarlama tekniği ile 7 ceddini ihya etmeyi başaranlardan,
Bir türlü cevap bulamadığım soruları sormaktan,
Namusum, şerefim, haysiyetim ve onurum için yaşamaktan çok sıkıldım”
Ben de dedim ki O’na;
“ya mücadele edip, devam edeceksin,
Ya pes edip, kenara çekileceksin,
Mücadeleye devam dersen bu şerefsizleri yolunda hep göreceksin,
Yok, pes edip kenara çekileceksen, bana da haber et, yalnız göndermem ben de geleyim…”

1 yorum:

  1. Yazılanların cümlesine katılıyorum.Bukadar mı aynen günümüz insanı anlatılabilirdi. İçimi mi okudunuz, yoksa benzer kaderleri mi yaşıyoruz. Cahillerin ayak oyunlarından, yaşamı zehir edenlerden bıktım. Tahsilli olduğu halde cahilce davrananlardan da fazlasıyla bıktım.

    YanıtlaSil